آسمان

ساخت وبلاگ

مونته نگرو کشوری در جنوب اروپا + تصاویر

  • مونته نگرو کشوری در جنوب اروپا + تصاویر

    مونته نگرو به معنای کوهستان سیاه، کشور مستقلی در جنوب شرق اروپا است. پایتخت مونته‌نگرو بودگوریتسا است و در کرانه دریای آدریانیک قرار دارد.

    مونته‌ نگرو (Montenegro) کشوری در جنوب خاوری اروپا به پایتختی پودگوریتسا است و در کرانه دریای آدریاتیک قرار دارد. مونته نگرو از مقاصد پر طرفدار و زیبای قاره ی اروپا است که در بین ایرانیان چندان شناخته شده نیست. کشوری که به قطعه ای از بهشت معروف است و تنوع گیاهی و جانوری بالایی دارد. کشور مونته نگرو با سواحل دیدنی، چشم اندازهای طبیعی بی نظیر و تنوع بالای غذایی، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

    تاریخچه مونته نگرو

    «مونته نگرو» از قرن هجدهم در زمان امپراطوری عثمانی، حکومت امیر نشینی مستقل بود که در سال ۱۸۷۸ میلادی به استقلال دست یافت و بعد از آن به نظام پادشاهی تبدیل شد. این کشور تا قبل از سال ۲۰۰۶ میلادی بخشی از پادشاهی صربستان به شمار می آمد و بعد از آن در سال ۲۰۰۶ میلادی اعلام استقلال کرد. حکومت این کشور در حال حاظر جمهوری و دارای نظام تک پارلمانی است. امروزه شهر «ستینیه» به عنوان پایتخت تاریخی این کشور شناخته می‌شود.

    دین و زبان مردم مونته نگرو

    دین اصلی این کشور مسیحیت است و مونته نگرویی ها از گذشته متعلق به کلیسای ارتدوکس صربی بوده اند. بعد از آن، دومین دین بزرگ این کشور با بیش از ۱۱۸ هزار نفر مسلمان، دین اسلام به شمار می آید.این مسلمانان بر اساس زبان مادری، به دو دسته مسلمانان بوسنیایی و مونته نگرویی تقسیم می شوند. بعد از دین اسلام نیز، سومین دین غالب این کشور متعلق به کاتولیک ها است.

    زبان رسمی این کشور مونته‌ نگرویی است. با وجود این، مردم به زبان‌های صربی، بوسنیایی، آلبانی و کرواتی نیز صحبت می‌کنند. طبق یک سرشماری در سال ۲۰۱۱ بیشتر مردم صربی را زبان مادری خود می‌دانند در حالی که ۳۷ درصد افراد، مونته نگرویی را زبان اصلی خود اعلام کردند. این دو زبان از جهات بسیاری به هم شبیه هستند. همچنین، به دلیل اقامت عده ی کمی از ایتالیایی ها در خلیج کوتور، در این منطقه زبان ایتالیایی نیز رایج است.

    خوراک و غذای مردم مونته نگرو

    غذاهای مونته نگرو تحت تاثیر اقوام مختلفی بوده است و تنوع بسیار زیادی دارد. به صورتی که غذاهای شمال این کشور با بخش مرکزی آن کاملا متفاوت است. غذاهای مونته نگرو به طور کلی از ایتالیا، ترکیه، صربستان، عراق، مجارستان و اروپای مرکزی الهام گرفته اند. در این میان، غذاهای ترکی بیشترین تاثیر را در ذائقه ی غذایی این کشور گذاشته است. در حالی که در پخت نان های خانگی، ایتالیا بیشترین تاثیر گذاری را در مونته نگرو داشته است.

    جاذبه های گردشگری مونته نگرو

    با وجود اینکه کشور مونته نگرو مساحت کمی دارد ولی جاذبه های گردشگری فراوانی را در دل خود جای داده است که در زیر اشاره‌ای به مهم‌ترین آن‌ها می‌کنیم.

    1. صومعه استراگ

    صومعه استراگ (Ostrog) در بالای صخره‌ای عظیم بنا شده است و غیرعادی‌ترین بنای مونته‌نگرو محسوب می‌شود. این صومعه از جمله اصلی‌ترین زیارتگاه‌های مسیحیان است. تمام این بنا در دل یک غار کنده‌کاری شده است و از بیرون تنها یک نمای سفید از آن قابل دیدن است. این صومعه در قرن ۱۷ به عنوان پناهگاهی در برابر امپراتور عثمانی ساخته شده است.جسم بی‌جان سازنده این بنا، یعنی اسوتی واسیله (Sveti Vasilje) از سال ۱۶۷۱ در این مکان آرمیده است. این صومعه دو کلیسا درون خود دارد که با نقاشی‌های دیواری که بعضی از آن‌ها مستقیما روی دیوار کشیده شده‌اند، آراسته شده‌اند.

    2. شهر پراست

    شهر پراست (Perast) با چشم‌انداز آبدره‌مانند زیبای خود در شمال غرب شهر کوتور واقع شده است. این شهر زیبا به دلیل ویلاهای سنگی و کلیساهای تاریخی خود شهرت دارد. پراست دو کلیسای زیبا دارد که بر روی جزایر کوچک بنا شده‌اند. با بالا رفتن از برج ناقوس کلیسای نیکولا (Nikola) می توان چشم‌اندازی دیدنی از خلیج و شهر را دید.از آنجایی‌که در این شهر خلیجی هیچ ساحلی یافت نمی‌شود، برای استراحت کردن و حمام آفتاب گرفتن می‌توان از باراندازهای سنگی لب آب کمک گرفت.

    3. کوه لاوسن

    کوه لاوسن (Lovcen) یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های طبیعی در مونته‌نگرو است که دو قله گرانیتی عظیم در بالای آن دیده می‌شود. مونته‌نگرو نام خود را از این کوه گرفته است و به نوعی این کوه، سمبل ملی آن محسوب می‌شود. از بالای این کوه می‌توان تصویر پانارومایی از شهر کوتور (Kotor)، تپه‌های اطراف آن و خلیج کوتور را دید. در نزدیکی این کوه هم مقبره‌ی یکی از شاعران مونته‌نگرو به نام Njegos قرار دارد که سرود ملی این کشور را سروده است.

    4. شهر ستینه

    شهر ستینه (Cetinje) در قرن پانزدهم تاسیس شد و در بین اروپایی‌ها به عنوان پایتخت مونته‌نگرو شهرت دارد. این شهر در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم تبدیل به نقطه‌ای استراتژیک برای امپراتوری عثمانی شد. امروزه قصرهای زیبای ستینه با سبک معماری اقلیمی خود تبدیل به موزه، آکادمی‌ها و ساختمان‌های اداری شده‌اند. از دیدنی‌های جالب دیگر این شهر می‌توان به کلیسای ولا (ٰVlah) که نرده‌های آن را تفنگ‌های عثمانی‌ها تشکیل داده‌اند و صومعه ستینه با مجموعه‌ای از آثار دوران ابتدایی مسیحیت اشاره کرد.

    5. پارک ملی دورمیتور

    پارک ملی دورمیتور (Durmitor) در حوالی روستای کوهستانی زابلجک (Zabljak) واقع شده است. این پارک ملی که با جنگل‌های انبوه فراوان بهشتی زمینی برای دوستداران طبیعت ساخته است، در رشته‌کوه آلپ قرار گرفته است و شامل قله‌های بسیار مرتفع دورمیتور، ۱۸ دریاچه که از یخچال‌های طبیعی جاری شده‌اند و همچنین رود تارا (Tara) که دومین دره عمیق دنیا را دارد، می‌شود.

    اسکی و اسنوبرد اصلی‌ترین فعالیت‌های زمستانی آن هستند و در روزهای گرم تابستان قایق‌رانی در آب های مواج و کوهنوردی، گردشگران را به سوی آن می‌کشاند. حیات وحش این پارک شامل ۱۶۳ گونه جانوری می‌شود که عبارتند از پرندگان مختلف، پستانداران از گراز وحشی گرفته تا خرس قهوه‌ای و انواع پروانه‌ها که در اروپا یافت می‌شوند.منبع:مجله ستاره، مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : مونته,نگرو,کشوری,در,جنوب,اروپا,تصاویر,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 249 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:09

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:44

دانلود بازی Chasm برای کامپیوتر – غرق در دنیایی اعجاب انگیز از معماها

  • دانلود بازی Chasm برای کامپیوتر – غرق در دنیایی اعجاب انگیز از معماها

    دانلود بازی Chasm را می توان اثری پلتفرمر و ماجراجویانه دانست. داستان این بازی در اعماق شهری دوردست و کوهپایه نشین رخ می دهد و محیط گیم پلی بازی به صورت تدریجی توسعه پیدا خواهد کرد. بازی Chasm از آثار برتر در سبک Hack ‘n Slash، سبک کاوش در سیاهچاله ها و پلتفرمرهای Metroidvania الهام گرفته است. دشمنانی کشنده، کالاهای قیمتی بسیار جذاب و گستره ای عظیم از اسرار، همگی منتظر شما هستند.

    در Chasm، کاربران در نقش یک شوالیه ظاهر می‌شوند که در دنیایی به نام Guildean Kingdom به کاوش می‌پردازد و برای نجات دنیای خود به نبرد با هیولاها می‌رود. گفتنی است که دنیای این بازی به طور دستی طراحی شده است که این موضوع حس و حالی خاص به بازی بخشیده است. در نیمه ی اول بازی با چالش های سختی مواجه می گردید. شیاطین و ارواح در مقابل شما ظاهر می شوند. پیاده روی در مکان های ناشناخته سختی بازی را بیش از پیش افزایش می دهد. وجود خفاش ها که از ضعیف ترین دشمنان در بازی های ویدیویی هستند می توانند در قلب شما وحشت بیاندازند.

    Chasm PC-SKIDROW

    دانلود-بازی-Chasm

    در دانلود بازی Chasm هیولاها در محیط پرپیچ و خم زیر زمین در حرکت هستند و شما باید برای زنده ماندن در مقابل آن ها تمام تلاش خود را به خرج دهید. وجود موش های صحرایی، زامبی ها و همه نوع خزنده در این بازی باعث می شود در حین بازی ضربان قلب شما به طرز عجیبی بالا رود. ولی این موضوع علاقه شما را به ادامه بازی افزایش می دهد، زیرا در هر لحظه، به مناطق عمیق تری در بازی حرکت می کنید. در بازی Chasm زمان بسیار اهمیت دارد. شما باید متناسب با ویژگی هر یک از دشمنان با آن ها به مبارزه بپردازید و شانس خود را برای زنده ماندن افزایش دهید. این موضوع از هوش و مهارت شما است که به انجام مبارزاتی بروید که شناخت کافی از آن دشمن خاص را داشته باشید.

    هنگامی که الگو های حمله دشمن را یاد می گیرید، صبر شما اغلب مهم ترین دشمن شما خواهد بود. هیولا ها در بازی با ۶ ضربه یا بیشتر می میرند. شما در بازی Chasm نباید به Grilla که به پایین و بالا می پرد با استفاده از سلاح یا بوم رنگ ضربه ای وارد نمایید زیرا انجام این کار یک نوع استراتژی خودکشی محسوب می شود. دشمنان در بازی از کوچک ترین فرصت و اشتباه شما استفاده می کنند و خیلی ناراحت کننده است که به دلیل یک اشتباه کوچک در بازی جان خود را از دست دهید. پس در بازی بسیار دقت نمایید. در دانلود بازی Chasm ده ها تَن اسلحه و لباس های مختلف برای پوشیدن وجود دارد. بنابراین شما می توانید لباس کاراکتر و سلاح مبارزه را خودتان تعیین کنید. علاوه بر اسلحه شما در بازی قادر هستید از سحر و جادو هم بهره ببرید.

    منبع توضیحات: دانلودها، زومجی و کروکوگیم

    Welcome to Chasm, an action-adventure game in which you play a new recruit undertaking your first mission for the Guildean Kingdom. Thrilled to prove your worth as a knight, you track strange rumors that a mine vital to the Kingdom has been shut down. But what you discover in the mining town is worse than you imagined: The townspeople have disappeared, kidnapped by supeatural creatures emerging from the depths.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows XP + Service Pack 3
    Processor: Dual Core CPU
    Memory: 1 GB RAM
    Graphics: OpenGL 3.0+ support (2.1 with ARB extensions acceptable)
    Storage: 1 GB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) محتوای موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Chasm,برای,کامپیوتر,,غرق,در,دنیایی,اعجاب,انگیز,از,معماها, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 255 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:56

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

  • کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان است که با ورود به بستر جامعه پزشکی، بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مرتبط با ریزش مو و کم پشت بودن آن را برطرف نموده است. این روش برای نخستین بار در سال 1939 به عنوان یک ایده از سوی پزشکی ژاپنی مطرح گردید و در سال 1959 به واسطه تلاش پزشکی آلمانی به مرحله عمل رسید. کاشت مو روشی است که امروزه می‌توان از آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین محورهای درمانی در میان مراجعین یاد کرد.

    کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود

    امروزه می‌توان کاشت مو طبیعی به روش برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پر پشت و کاشت در قسمت‌های کم پشت را، به عنوان ساده‌ترین و نتیجه بخش ترین راه درمانی برای افزایش رشد مو معرفی کرد. راهی که در طول چندین سال در حوزه پزشکی، متدهای جدیدی برای بهبود و اثر گذاری هر چه بیش‌تر آن کشف شده است.

    قرن بیست و یکم، تنها راه درمان قطعی و مؤثر رشد مو در سر را، کاشت مو می‌داند. از این جهت امروزه با بهره گیری از روش‌های نوین، بهترین عملکرد در این زمینه را می‌توان شاهد بود.

    افرادی که با مشکل طاسی و یا کم پشت شدن مو سر خود مواجه می‌شوند، سردرگمی‌ها و سؤالات بسیاری را در ذهن خود پرورش می‌دهند. سؤالاتی که امروزه علم پزشکی راه نهایی قطعی و مؤثری را در مقابل آن‌ها قرار خواهد داد.

    عمل کاشت، عملی بدون بیهوشی است که همین امر مزیت‌های بسیاری را برای مراجعین به دنبال خواهد داشت. در واقع  بیشترین محبوبیت کاشت مو، مدیون عدم بیهوشی و عدم مواجه شدن با عوارض ناشی از آن است.

    تفاوت محسوسی که می‌توان پس از کاشت، کاملاً آن را شاهد بود، تفاوت در زیبایی و چهره فرد است. از این رو می‌توان به طور تقریبی 99 ماه پس از عمل یاد شده، شاهد اثر مستقیم و ملموس آن بود.

    نواحی که می‌توان در آن کاشت مو انجام داد

    یکی از مزیت‌های دیگر عمل کاشت، عدم محدودیت در ناحیه کاشت می‌باشد. به این ترتیب می‌توان در نواحی ذیل کاشت مو را انجام داد.

    سر

    کاشت در قسمت سبیل

    کاشت در ناحیه قرار گیری مژه‌ها

    ریش

    ابروها

    و…

    نواحی هستند که هر یک با توجه به تشخیص متخصص قابلیت انجام عمل کاشت را خواهند داشت.

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    کاشت مو برای چه افرادی غیر قابل اجرا است

    به لطف علم پزشکی و به همت متخصصین و پژوهشگران، کاشت برای تمامی افراد در قرن بیست و یکم، امکان پذیر گردیده است. در این میان برخی از افراد که شرایط خاصی را دارا باشند، با توجه به تشخیص متخصص و نتایج آزمایشی، امکان انجام این عمل را نخواهند داشت.

    به عنوان مثال:

    افرادی که دچار بیماری‌های دیابتی و عفونی باشند

    اشخاصی که مشکلات پوستی داشته باشند

    آقایان در سنین 18 سال الی 25 سال

    و افرادی که پوستی ضخیم و غیر قابل جراحی داشته باشند

    این افراد بنا به دلایل پزشکی از عمل معاف خواهند شد و امکان کاشت را در صورت وجود مشکلات یاد شده نخواهند داشت. شایان ذکر است که محدودیت سنی برای خانم‌ها در حوزه کاشت وجود ندارد.

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    روش‌های کاشت مو کدام اند

    انجام هر نوع عمل جراحی و زیبایی، نیازمند مراجعه به متخصصینی آگاه و زبده می‌باشد. از این رو انتخاب کلینیکی مجرب و درجه یک، گام اول محسوب می‌گردد.

    کلینیک زیبایی ما با تکیه بر تجارب و دانش پزشکانی متعهد و متخصص، بهترین بازدهی و نتیجه دهی را برای مراجعین به ارمغان خواهد آورد.

    کاشت مو با روش sut، انتخابی ایده آل برای علاقه‌مندان به کاشت خواهد بود. انتخابی که در آن اثری از بیهوشی‌های موضعی و تیغ جراحی نبوده و می‌توان اثر مطلوب آن را به صورتی ملموس شاهد بود. در این گزینه می‌توان 14000 هزار تار مو را پیوند زد؛ که این تعداد سه برابر میزان واقعی رشد مو در مقایسه با روش‌های دیگر است.

    هم چنین کاشت مو با روش sut جلسات متعدد و طولانی مدت را نیاز نخواهد داشت. از این رو بازدهی این روش، کاملاً متفاوت و محسوس خواهد بود.

    انجام کاشت، به دو صورت محقق خواهد گردید.

    نوع اول را می‌توان روش جراحی نامگذاری کرد و نوع دوم را روشی بدون جراحی محسوب نمود.

    روش نخست در اتاق عمل انجام خواهد شد. روشی که در آن برشی نواری شکل از پوست پشت سر برداشته خواهد شد و پس از آن برش انجام شده را تکه‌تکه نموده و درنهایت عمل جداسازی فولیکول‌های مو انجام خواهد گرفت. پس از جداسازی فولیکول‌ها، پزشک آن را در قسمت مورد نظر  در قالب کاشت، قرار خواهد داد.

    روش دوم که بدون جراحی انجام می‌پذیرد، با سوزن‌هایی بسیار نازک مو  برداشته خواهد شد و پس‌ از آن در قسمت مورد نظر کاشته می‌شود. در نهایت پانسمانی ساده و جزئی برای افزایش کیفیت مو کاشت شده انجام خواهد شد که پس از یک روز امکان برداشتن آن وجود خواهد داشت.

    کاشت با تراکم بالا، از جمله سؤالات متداولی است که علاقه‌مندان به کاشت در پی یافتن پاسخی صریح و علمی نسبت به آن هستند. از این رو می‌توان کاشت با تراکم بالا را نوعی روش منحصر به فرد در کاشت معرفی نمود. این روش نیازمند پیش نیازهای مهمی از جمله، دارا بودن بانک مو بسیار مطلوب، تکنیک و مهارت تخصصی بالا برای پزشک و طاسی بسیار کم است.

    به همین واسطه این روش از مهم‌ترین روش‌های درمانی مو بوده که نیازمند تخصص و صبر بالا است.

    کاشت مو در چند جلسه انجام می‌شود

    یکی از مهم‌ترین سؤالات مراجعین به مرکز کاشت مو ، پیگیری زمان و روند درمان کاشت می‌باشد. این مهم نیازمند بررسی انتظار بیمار از کاشت است. چرا که با توجه به تفاوت نظرات و ایده آل‌های فردی و شخصی افراد، نمی‌توان یک نسخه درمانی را مختص به تمام بیماران دانست.

    ولیکن بخش مهمی از مراجعین، تنها با یک جلسه درمان، نتیجه مورد نظر خود را مشاهده خواهند نمود؛ و این در حالی است که برخی دیگر نیز به جلسات درمانی بیش‌تری احتیاج خواهند داشت.

    کاشت مو در یک جلسه بیش‌ترین جامعه آماری موفقیت آمیز بودن این عمل را داشته است.

    نکاتی که باید پس از انجام کاشت مو رعایت کرد

    در ذیل به مهم‌ترین نکات مراقبتی پس از عمل اشاره خواهیم کرد تا با رعایت آن‌ها، دیگر نگرانی و اضطراب برای بیماران ایجاد نگردد.

    عدم برداشتن پانسمان‌های انجام شده

    تحمل برخی از سردردهای خفیف به واسطه عمل انجام شده

    استفاده از مسکن‌های ساده برای رفع سردرد با تجویز پزشک

    عدم انجام فعالیت‌های سنگین

    انجام مراقبت‌های لازم در زمان استراحت

    عدم انجام فعالیت‌های ورزشی خسته کننده و  حرکات محرک تعریق

    پرهیز از شست و شوی موهای سر

     عدم قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید

    موارد فوق نکاتی هستند که با رعایت آن‌ها می‌توان شاهد نتیجه بخش بودن کاشت مو بود.

    کلینیک زیبایی آریا دارای مجوز رسمی به شماره 1395/1973/ش/ب از وزارت بهـداشت،درمان و آموزش پزشکی مشغول فعالیت می باشد.

    این کلینیک زیبایی با همکاری مجموعه پزشکان و متخصصان حاذق پوست و مو دارای بورد تخصصی پیوند مو و عضو انجمن متخصصین پوست ایران ، که سالیان متمادی در حوزه لیزر موهای زائد، جوانسازی ، کاشت مو ، پوست و زیبایی فعالیت می نمایند ، آماده ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مراجعین محترم میباشد.

    سایت : http://www.ClinicAria.com

    شماه های تماس :

     02171791

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : کاشت,مو,تحولی,عظیم,در,حوزه,بهداشت,و,درمان, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 234 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:29

مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019

  • مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019

    دراین مقاله از بخش مد مجله پارس ناز، مدلهای شلوار لي اسپرت دخترانه رابه همراه یک راهنمای خرید عالی شلوار لي برای شما جمع آوری کرده ایم. تمامی مدلهای امروز جزو ترندهای داغ هستند، شلوار لي یا شلوار جین، بین جوانان و کلا تمام سنین یک تن پوش جذاب است و مدل ها و رنگ هاي زیادی از این تن پوش در بازارها به چشم میخورد، در ادامه همراه با ما بمانید.

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل شلوار پارچه اي دخترانه

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    رنگ شلوار لي 2019

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    رنگ هاي تیره، رنگ هاي همه ی کاره و کارآمدتر هستند و میتوان ازآن استفاده هاي مختلف کرد. مثلاً وقتی که شب برای گردش بیرون می روید و یا وقتی که می خواهید ظاهر کاری و رسمی داشته باشید قابل استفاده هستند.

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل شلوار دخترانه مد روز و سال 98

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    آگاه باشید که اگر جینی با هر اثری از سفیدی بخرید، مثل لکه هاي و یا خط هاي سفید روی ران ها یا زانو، آن سفیدی طبق معمول بر روی آن نقطه ازبدن تاکید بیشتری خواهد کرد. اگر جین اثری از سفیدی محو و یا واضح داشته باشد آن قسمت ازبدن بزرگ تر بنظر میرسد و به میزان قابل توجهی نظر دیگران را روی آن قسمت متمرکز میکند. اگر جین اثری از سفیدی محو و یا واضح داشته باشد آن قسمت ازبدن بزرگ تر بنظر می‌رسد.

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    شلوار جین متناسب با سن مادرتان بپوشید، هیچ چیز مانند پوشیدن شلوارهای مادرانه «شلوارهای هایي که برای خانم هاي بچه دار طراحی شده اند» سن شما را بالا نمیبرد.

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    این موضوع که شما شلوارهای مادرانه نمیپوشید به این معنی نیست که باید شلوارهای دخترانه بپوشید. این یکیدیگر از “نه – نه” هاي مهم لباس است. کلی میگوید: دختران جوان هم برای پیدا کردن سایز مناسب سایز بالغ و جوان بالغ را امتحان میکنند.

    اما در هر زمان که شما سایزی را تنها به این دلیل که برای نوجوانان است و یا جوانان است انتخاب می‌کنید به این معنی است که شما خودتان را نمی شناسید و سعی میکنید که خودتان را جوان نگه دارید.

    عکس این قضیه هم صحیح است. وقتی شما شلوارهایی که مناسب برای دختران جوان‌تر است را میپوشید خودتان را پیرتر نشان میدهید. به خاطر داشته باشید که شما وادار نیستید جینی بپوشید که گرایش عموم به آن بیشتر است بلکه جینی را پیدا کنید که آنرا دوست دارید و مدرن و براق بنظر می آید. اکنون زمان آن رسیده که خودتان باشید.

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل شلوار دخترانه جدید

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل شلوار جین 2019

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    کفش و شلوار می‌توانند کلاسیک باشند اما بخاطر داشته باشید که شلوار جین آبی هرگز نباید به همراه کفش بندی ورزشی سفید پوشیده شود. این نخستین اشتباه لباسی است که من دیده ام زنان امریکا مرتکب میشوند. این نادرست ترین کار ممکن است چون بنظر می آید که شما راحت ترین راه را برای ترکیب کردن لباس انتخاب کرده‌اید و نشان می‌دهد که شما در لباس پوشیدن هیچ خلاقیتی به خرج نمی‌دهید.

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    شلوار لي دخترانه 2019

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل شلوار لي دخترانه جدید

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    لباس زیر شما از زیر شلوار بیرون می آید؟ از این اتفاق پیشگیری کنید. پوشیدن شلوار فاق کوتاه با لباسی که از زیر آن بیرون می آید تنها پنج دقیقه با بدنامی فاصله دارد. شاید بهترین توصیه این باشد: لباس زیر خودرا درون شلوار جین نگه دارید.

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدل شلوار دخترانه اسپرت 2019

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

    مدلهای شلوار لي اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز 

    مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : مدل,های,شلوار,لی,اسپرت,دخترانه,2019,ترندهای,داغ,مد,روز, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 262 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:15

مبانی نظری بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

  • مبانی نظری بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

    دانلود مبانی نظری پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    هدف از این پژوهش بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی در دانشکده شهید رجایی کاشان بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    مقدمه

    مفهوم بهسازی
    رسيدن به اهداف سازمان بستگي به توانايي كاركنان در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دارد. اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب ميشود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيطي، به طور مؤثر فعاليتهايشان را ادامه داده و بر كارايي خود بيفزايند. بنابراين آموزش و بهسازي، كوشش مداوم و برنامه ريزي شده به وسيله مديريت براي بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني است.در گذشته چنين گمان مي رفت كه زمان آموختن با زمان كاركردن و زندگي كردن از هم جدا هستند و بنابراين براي آن ها آموزشي در خور توجه بود كه پيش از آغاز كار به افراد داده م يشد. بر اين گمان انسان براي زماني ميآموزد و سپس به زندگي و كار مولد و سودمند مي پردازد و زماني كه كار و زندگي آغاز مي شود، ديگربراي آموزش و پرورش جايي در خور توجه وجود ندارد. اين انديشه اكنون اعتبار ندارد و آموزش و پرورش با زيستن انسان همراه شده است)زگهوار تا گوردانش بجو(به نحوي که همه مردم براي همه وقت بايد به آموختن بپردازند و از تاز ههاي دانش بشري خود را تازه سازند و با نيرو و آگاهي بيشتر زندگي سودمند رادنبال كنند.


    آموزش وبهسازی نیروی انسانی
    آموزش همواره به عنوان وسيل هاي مطمئن در جهت بهبود كيفيت عملكرد و حل مشكلات مديريت مدنظر قرار مي گيرد و فقدان آن نيز يكي از مسائل اساسي و حاد هر سازمان را تشكيل ميدهد.بدين جهت به منظور تجهيز نيروي انساني سازمان و بهسازي وبهر ه گيري هر چه مؤثرتر از اين نيرو، بي شك آموزش يكي ازمهمترين و مؤثرترين تدابير و عوامل براي بهبود امور سازمان به شمار ميرود. لازم به تذكر است كه آموزش يك وظيفه اساسي در سازمانها و يك فرآيند مداوم و هميشگي است و موقت وتمام شدني نيست. كاركنان در هر سطحي از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده يا مشاغل پيچيده  مدير يا زيردست  محتاج آموزش و يادگيري و كسب دانش و مهارتهاي جديد هستند و بايد همواره براي بهتر انجام دادن كار خود از هر نوع كه باشد، روشها واطلاعات جديدي كسب نمايند و مضافاً اينكه هر وقت شغل كاركنان تغيير پيدا كند، لازم است اطلاعات و مهار تهاي جديدي براي ابقاي موفقيت آميز وظايف شغل مربوطه را فرابگيرد(ابطحی،32:1384).برنامه هاي آموزش كاركنان در يك سازمان ميتواند نياز به نيروي انساني متخصص در آينده را نيز رفع كند و تضميني براي حل مشكلات كاركنان باشد.

      ارزیابی عملکرد بصورت فردی وسازمانی بعنوان ابزاری برای کنترل کیفیت اقدامات  مدیریت منابع انسانی بکار گرفته می شود و برآورد اقتصادی و کاوشگرانه از فعالیتهای مختلف یک سازمان است. امروزه به ارزیابی به دید وسیعتر یعنی مدیریت عملکرد تأکید می گردد. مدیریت عملکرد بعنوان یکی از پدیده های نوین در قلمرو مدیریت استراتژیک منابع انسانی و ارزیابی عملکرد یکی از مقوله و اجزای آن مطرح می باشد(لاراین،2001). 

    الگوها و روش‌های زیادی برای ارزیابی افراد وجود دارد. مسئله مهم در مورد بكارگیری آنها این است كه متناسب با شرایط سازمان باشند و نزدیك‌ترین تخمین به واقعیت را در اختیار كاربران قرار دهند.به زعم صاحب نظران مدیریت و سازمان، ارزیابی عملکرد یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی است. یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید بهسازی و ارتقاء توانمندی کارکنان سازمان باشد (لاراین ، 2001)

    بیان مسئله

    نیروی انسانی سرمایه اساسی و مهم یك سازمان را تشكیل می دهد كه در توسعه و رشد سازمان با توجه به ویژگی های جمعی ، مهارت ها و قابلیت هایش سهم بسزایی دارند .  به همین دلیل نیروی انسانی می تواند مهم ترین زیربنای سرمایه فكری باشد و از آنجا كه ارزیابی عملكرد كاركنان به منظور تشخیص نقاط ضعف و قوت ، افزایش توانائی ها و اتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب صورت می گیرد، بنابراین ارزیابی نیروی انسانی یكی از مهم ترین مباحث می باشد كه مدیران باید به آن توجه خاصی داشته باشند(اسفندیار،21:1389).

    ارزیابی عملکرد نیروی انسانی موجب بهبود سازمانی می شود. هنگامی که فرایند بهبود مستمر در سازمان به عنوان یکی از رسوم فرهنگی درآید، آن سازمان پیشرفت معنی داری کرده است و توسعه این پیشرفت همگام با مشارکت کارکنان می باشد. این پیشرفت، میزان تحقق اهداف نظم ارزیابی عملکرد را مشخص می نماید و میزان تحقق اهداف همان رضایت سازمان یا اثربخشی سازمان می باشد(عباس پور،20:1384).هدف ارزیابی عملكرد، شناسایی میزان اثربخشی و كارامدی كاركنان سازمان از طریق ایجاد و توسعه اطلاعات حیاتی منابع انسانی است(عباس پور،20:1384).

    ارزیابی عملكرد، نه تنها اطلاعاتی معتبر و صحیح را در اختیار مدیران قرار می‌دهد بلكه اطلاعات مناسبی را در اختیار كاركنان نیز قرار می‌دهد، آنان را نسبت به عملكرد و رفتارهای شغلی خود آگاه می‌سازد و باعث می‌شود تا به نقاط قوت و ضعف عملكرد خود پی ببرند. این اطلاعات، پایه مناسبی برای اصلاح و بهبود رفتارهای شغلی و رشد و پرورش شخصیت كاركنان خواهد بود(آرمستردانگ،1381،نقل ازاعرابی).آموزش و بهسازی به تلاش برنامه ریزی شده ای اشاره می کند که به وسیله یک سازمان برای تسهیل یادگیری رفتار مرتبط با شغل بر روی بخشی از کارکنان اعمال می شود. همچنین آموزش و بهسازی به افزایش سطح مهارت فردی در یک یا چندحوزه تخصصی منجر می شود و از این طریق زمینه های انگیزش لازم برای انجام شایسته وظایف شغلی فراهم گردیده و بهبودمی یابد(عباس پور،34:1387).

    به عبارتی بهسازی منابع انسانی شامل مجموعه فعالیت هایی است که توانایی انسان را برای رسیدن به بالاترین پتانسیل افزایش می دهد. آموزش یكی از عناصر کلیدی استراتژی دولتها برای کاهش فقر است. استراتژی های بهسازی نیروی انسانی را می توان به دو گروه تقسیم كرد:

    یك گروه برای كاهش دادن یا مهار كردن نارسایی های موجود به كار گرفته می شوند و گروه دوم برای جلوگیری از بروز نارسایی ها به كار برده می شوند. اگرچه برمبنای این دو پایه استراتژی های فراوانی به اجرا درمی آید(رابینز،1378: 105)

    صاحبنظران مدیریت و سازمان ارزیابی عملکرد را یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی می دانند.یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید ارتقاء و بهبود توانمندی کارکنان باشد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر كارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، كوشش مداوم و برنامه ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی كاركنان و عملكرد سازمانی است(زادهدی،1384:ص34).

    ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی یکپارچه است که با بهسازی افرادی که در سازمانها کار می کنند و نتیجه ای که از بازخورد ارزیابی در سازمان ارائه می گردد، نقاط ضعف مشخص و کارکنان را به خلاقیت و کسب آموزش و انگیزش و بهبود عملکرد وا می دارد .همچنین انجام صحیح ارزیابی کارکنان با کیفیت را تشویق به ماندگاری و رضایت از سازمان می نماید(عباس پور،1384).ارزیابی عملکرد مبنای تصمیم گیری های مهم برای فرد و سازمان خواهد بود و اگر این فرایند به بهترین شکل تعریف و اعمال گردد، موجب می شود که افراد انگیزش مضاعفی در مشارکت و بهره وری داشته باشند.

    در قلمرو این تحقیق جهت ایجاد سازمانی با نیروی انسانی کارآمد راهی جز توجه به آموزش ،تقویت خلاقیت،ابتکار و انگیزه ندارد. جهت دستیابی به این اهداف، در مرحله نخست عملكرد باید كاركنان به نحو مطلوب مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت كاركنان در زمینه های فوق، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام نمود. به عبارت بهتر با  ارزیابی عملكرد باید در بهسازی و پرورش نیروی انسانی كوشید.

     

    دراین تحقیق دانشکده فنی شهید رجائی به منظور قلمرو تحقیق در نظر گرفته شده است، چرا که در این سازمان فرم های ارزیابی عملکرد اولا" تعداد محدودی از کارکنان و به صورت جزئی انجام  می شود ،ثانیا" کارکنان به طور سلیقه ای و دور از واقعیت پاسخگوی فرم ارزیابی هستند و ثالثا" بعد از انجام ارزیابی نتایج آن هیچ گونه بازخوردی در بهسازی کارکنان ندارد. 

    همچنین فرآیند ارزیابی عملکرد در سازمان مورد نظر تعیین شکاف و ارائه راهکارهایی برای بهسازی نیروی انسانی را شناسایی می کند.بنابراین این تحقیق به دنبال شناسایی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی است.

    فهرست مطالب

    فصل دوم :ادبیات و مبانی نظری تحقیق 20

    مقدمه 20

    2-1.ارزیابی عملکرد 21

    2-1-1.مفهوم ارزیابی عملكرد و تعاریف آن 21

    2-1-2.مدیریت ازریابی عملکرد 22

    2-1-3.ضرورت و اهمّیت ارزیابی عملکرد 25

    2-1-4.تاریخچه ارزیابی 27

    2-1-5.مدیریت عملكرد 28

    2-1-6.دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 30

    2-1-7.اهداف ارزیابی عملكرد 31

    2-1-8.مزایای ارزیابی عملكرد 32

    2-1-9.فرآیند ارزیابی عملکرد 34

    2-1-10.ارزیابی کنندگان 37

    2-1-11.روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان 40

    2-1-12.روشهای ارزیابی عملکرد سازمان 44

    2-1-13.ارزیابی 360 درجه 58

    2-1-14.مدیریت عملکرد با تأکید بر ارزیابی منابع انسانی 62

    2-2-1.مفهوم بهسازی 63

    2-2-2.آموزش ضمن خدمت 64

    2-2-3.آموزش وبهسازی نیروی انسانی 65

    2-2-4-مدلهای ارزیابی عملکرد 66

    شکل2-2-2.مدل کاپلان و نورتون 66

    شکل2-2-3.مدل آرمستردانگ 67

    2-3.پیشینه تحقیق 68

    2-4.آشنایی با قلمرو تحقیق 71

    منابع

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : مبانی,نظری,بررسی,فرآیند,ارزیابی,عملکرد,در,دانشکده,ها,و,ارائه,راهکارهایی,جهت,بهسازی,نیروی,انسانی, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 14:04

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,سرور مجازی المان, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 207 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:44

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 249 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:43

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 250 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:33

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:31

لینک دوستان

خبرنامه